Drag

Eponudbe

Sistem za oddajo ponudb v javnih naročilih

Praetor d.o.o.

S 1. aprilom 2018 se je začela uporabljati določba 37. člena Zakona o javnem naročanju (ZJN-3), ki za naročnike določa obvezno elektronsko prejemanje ponudb in ostale komunikacije s ponudniki za vsakršno sporočanje in izmenjavo informacij z uporabo elektronskih komunikacijskih sredstev, zato smo za naročnika Praetor d.o.o. izdelali sistem eponudbe.si.

Glavi deli projekta

Portal nadomešča klasično vložišče, hkrati pa poskrbi za avtomatično elektronsko javno odpiranje ponudb, ter morebitno naknadno komunikacijo s ponudniki (zahteve za dopolnitve, dodatna pojasnila, soglasje k odpravi računskih napak ter obrazložitev neobičajno nizke cene). Portal ePonudbe.si tako pokriva fazo od prejema ponudb do izdaje odločitve, s čimer kar najmanj vpliva na obstoječe procese naročnikov v postopku oddaje javnega naročila.

Zasebni sektor

Praetor d.o.o.

Image
Datum objave

01.04.2018

Image

Opis projekta

GLAVNE PREDNOSTI PORTALA / EPONUDBE.SI /

  • 1) Portal deluje na vseh modernih operacijskih sistemih in mobilnih telefonih ter v aktualnih spletnih brskalnikih
  • 2) Uporabniki za objavo javnega naročila in oddajo ponudb ne potrebujejo certifikatov.
  • 3) Naročnik in ponudniki sami uporabljajo dostop svojih uporabnikov do njihovega profila, dodajajo uporabnike v sistem, javnih naročil in ponudb.
  • 4) Sistem podpira vse postopke (odprti postopek, pogajanja, konkurenčni dialog, vse postopke pogajanj, evidenčna naročila).
  • 5) Objava javnega naročila (z možnostjo avtomatskega uvoza podatkov o javnem naročilu naročnika iz objave na portalu enarocanje.si – enosmerna povezava s sistemom enarocanje.si).
  • 6) Javno odpiranje ponudb je avtomatično, zapisnik o javnem odpiranju je po javnem odpiranju na voljo zainteresirani javnosti brez prijave v sistem.
  • 7) Znotraj sistema poteka tudi vsa komunikacija po roku za oddajo ponudb (poziv za dopolnitev, pojasnilo, odpravo računskih napak ter obrazložitev neobičajni nizke cene ponudbe), ponudniki dobijo obvestilo o pozivu preko e-pošte in znotraj sistema, skupaj z rokom za dopolnitev ali pojasnilo.
  • 8) Verodostojnost vsakega dokumenta lahko uporabniki preverijo kadarkoli (npr. oddane ponudbe, preklica, zapisnik o javnem odpiranju ponudb, spremembe objavljenih javnih naročil...), kar je uporabno za preveritev s strani Državne revizijske komisije ali v primeru vpogleda v izbrano ponudbo.
  • 9) Sistem izda ponudnikom potrdilo o oddaji ponudbe ali umiku ponudbe z datumom in uro ter potrditvijo vsebine.
  • 10) Naročnik Državni revizijski komisiji v primeru revizijskega zahtevka »odstopi dokumentacijo«, ki se nahaja izključno v elektronski obliki v sistemu ePonudbe.si na način, da ji omogoči varen vpogled v dokumentacijo posameznega javnega naročila, ali pa podatke izvozi in jih posreduje na drug način.
  • 11) Portal ePonudbe.si podpira tudi izvedbo in uporabo Dinamičnih nabavnih sistemov

-

Zaključek